BYE BYE SWEDEN! :)

Eftersom jag inte lär hinna skriva en sista inlägg imorgon så gör jag det nu :)
Kl. 8 åker vi härifrån och vid midnatt är vi framme!! ;D spännande!!

Idag var jag rätt så dum att inte krama hej då min mamma, men in my defense så var jag faktiskt ny vaken trött och oförberedd.. jag tillhör folket som inte kramar.. X) Sedan bråkade jag och Jakob lite grann för att vi var båda hungriga.. hehe.. som vanligt alltså..
Jakob fixade sitt id idag och lade in hans cash på kontot. Vi fkade med Camilla i ringen och åt prinsesstårtor!! :D det var gottegott. Senare skulle vi äta middag men det blev inte av. Jag fick en jätte fin medaljong ägg halsband av Jakobs morföräldrar och biokort av Jakobs morbror Jonas och hans fru Petra.. Jag fick även en bild av de på mig oc lilla ruth :D lovar att fota den sen och posta den på blogget.
Vi vräkte i oss massor av svenska godisar och chips.. så nu mår man lite illa och har lite dålig samvete.. Foppa(katten) ska bo hos grannen och var helt ledsen över det. Han sprang hit igen men vi var tvunga att ta ner honom så att han lättare kan vänja sig.. :( stackars liten..

men men, nu får jag fan gå o lägga mig alltså. vi ska upp 6 imorgon.. :)

till alla mina kompisar hej då så länge,ha en god jul och gott nytt år och kommer sakna er!!
till mina läsare :) god jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0