Hello from India!!!

Nu e man har.. eller vi har varit i New Delhi sen nu i Kerela sedan i Lordags..
Vadret e hur bra som helst och det enda man har gjort under den har forsta delen av resan ar att sola, shoppa, yoga, surfa och body durfa :) Visst e ni val inte sa avundsjuka?? hihihi..

Minus med resan for tillfallet e:
massor av svenskar och andra turister
massor av pastridiga jobbiga giriga indiska forsaljare dvs. att de lurar en pa pengar som fannn!!!!
varme, lite for varmt ibland och ja, jakob och elias har blivit solbranda!!!
myggor och myrror
det finns hajar pa havet :(

PLUS PLUS PLUS:
GOD mat som i helvete kan vara!!!!
fin kultur
massage
pris pa allt aven trots massor av lurendeirer..

Det jag vill ha eller saknar e nog tva flickor som heter Camilla och Therese.. ;) Jag tror att jag har hittat stallet vi ska dra till efter gymnasiet!!!

Nu undrar ni sakert varfor jag e och skriver nar det e sa fint ute?? Joo, namligen for att alla har dragit till fisketurer och lilla jag som e radd for havet =haj,drunkna, ville inte folja med :) nu e ja ensam i 3 timmar och jag somnade innan de gick idag vid 17.00. klockan e just nu 18.47 i Indien om ni undrar...

Jaaaa... om nora dar eller tva dar e man nitton ar.. Fy va gammal ja e!!! usch usch..

jag lagger ut lite bilder sen... nar jag har tid :)

Puss puss och massor av kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0