Mango mellan tänderna

IDAG
Allt var som det ska..

Bajs på spanskan
Öh på grupparbeten, dock är vi färdiga
Militärväst, mode investering? :S
YES fika med Camilla
-som vanligt pratade vi timmar på en skoaffär!! hihihi..-
-princesstårta!!-

Jag.Orkar.Inte.

Kultur uppgiften som är individuellt
Loggbok samt möte
Pengar Pengar Pengar

:O

Träning från 18.30 imorgon tills hur länge som helst
Uppträde på La Isla på Fredag ca. 24.00
Julbord med jobbet klockan 19.00




My devius plan:
Jakobs gamla tjekompisar ville ta en öl
LÖSNING: jag, Camilla, Therese och Alex följer med!!!

PROBLEM SOLVED!


Måste nämna att skolkatalogen kom igår, jag såg den idag. USCH vad jag var bredd!!! Dock är jag tacksam att jag ser ut som jag gör.. hihi det kom jag och Camilla på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0