misserable

Jag har fan inga respengar till Indien. Jag hade 463 kr på kontot sedan betalade jag 232 för mitt gym. USCH 200 kr kvar alltså.
Mamma lovade att ge mig 1000 kr innan, jag får även en femhundring från Folke sedan den 25 kommer 1300 kr för underhåll och 1050 kr för studiebidrag... Vet inte om jag får nåt lön när jag inte har arbetat alls??? hmpf hoppas det i alla fall.
Så ja - Jag behöver money money money
Budget pengar till Indien = ca. 3800 kr? * 7 =26600 rupier
Det borde väl räcka??

Jag fyller år också i Indien. Jag menar kan inte någon rik människa läsa mitt blogg, tycka synd om mig och skicka typ nån tusen lapp åt stackars lilla jag *.*

I wish I wish That Moi Was A Really Rich Bitch hehehehe




Som ni ser genomgår mitt blogg förändringar för tillfället, ska fixa sen när jag kommer hem från Indien...

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0