Nyårslöften

Löften som jag vill göra men förmodligen aldrig uppfylla

  1. Gå ner tio kilo efter Indien ( Bra inför balen och studenten )
  2. Spara ihop 5 000 kr efter Indien till Filippinerna resa eller Dubai
  3. Få MVG i de sista kurserna som är kvar (VG på Matte C helst)
  4. Spara till långt hår innan studenten!
  5. Gör av dig med dina gamla kläder som du aldrig använder
  6. Köpa en laptop, camera och ny mobil (om du inte får de som julklapp)
  7. Var snällare mot alla, specielt POJKVÄNNEN
  8. Sök jobb hos Hamngatan och jobba mer för att uppnå en balanserad ekonomi
  9. Planera bättre det du vill göra för att ha tid
  10. Börja på reggaeton adv. och salsa
  11. Ringa din pappa en gång per månad
  12. Börja göra en "flytta-hemifrån" låda
  13. Betala bostadskö
  14. Anmäla dig på juridiklinje i Stockholm Universitet
  15. Göra högskoleprovet i vår!



Jag vill göra massa saker men de här är nog de viktigaste nu.
Det som jag kan avboka från min nyårslöfte lista från 2008 är:
Jag tränar 3 gngr gym och 1 gng dans per vecka
Har vågat klippa håret kort
Behöllt och orkat 2 år med pojkvännen (SOM JAG ÄLSKAR MEST I HELA VÄRLDEN)
Resa till Italien och England för att träffa släktingar
Ha bra betyg

Det som jag misslyckades med var löften om att gå ner i vikt och balansera ekomin.
Det blir ett nytt försök på de igen 2009!!
JAG LOVAR ATT LYCKAS DEN HÄR GÅNGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0