still

Jag e fortfarande sjuk. .

väntar tills på måndag att få se om jag behöver gå till läkare.. jag tror att jag har öroninflamation :(
Väntar nu tills Jakob blir klar på toaleten så jag kan också duscha.. ska till stan för en timme bara för att få köpa MIN BOK.
mår fortfarande illa som fan!!!!!!!! usch usch

* måste städa mitt rum
* måste tvätta kläder
* måste forska om Thelma and Louise filmen, göra en analys
* måste skriva littra-kult uppgiften om Joan Miro eller Salvador Dali
* måste göra spanskan, italienskan

vill hjälpa ponken med hans matte men han pallar inte, och jag är tydligen en tjatig människa äntligt min mamma så jag orakar inte heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0