über bra helg!

MIN HELG HAR VARIT HELT FANTASTISK ÄVEN OM DET FANNS NACKDELAR!!

Fredag: Klar med föreläsningen, Risgrynnsgröt, lussebullar, Uppträdande på La Isla.
Dansen blev helt fel bara!! usch!! det var hemskt.. vi hade fel musik så allting fuckade upp sig, sedan fick jag en spark rakt in på läppen av pojkvännen. Det var inte meningen men ändå!!! jag började blödda i munnen på uppträdandet!! :) som förlåt fick jag en bacardi och lördags alkohol skulle han betala!! :D TACK Therese, Alex och Camilla för supporten.. Förlåt att ni inte hade så kul.. :/ Vi får festa loss när vi kommer hem!!

Lördag: Trötter, Julbord = öppen bar, Fellows bartömning med Jakob, Rickard och Love.
Dock fick kvällen sluta tidigt när jag däckade ;X Jag var bara PINSAMT men vi hade kul!!! åtminstonde jag :P

Söndag: Bakis, middag med mina föräldrar och jakobs föräldrar, fick min julklapp av mamman!!
:D det blev kameran som jag önskade mig.. inte den på listan men den andra som jag ville ha!! Jag ville inte ha den som på listan längre bara för att den var så plastig!!

 elixim ex-z85 GN
Här har ni den!! Min fina nya underbara kamera!!!
I LOVE IT!! haha.. visst kan min mamma köpa kärleken tillbaka!!

Imorgon blir det caseavslutning, ta hem italienska läxan och ge presenten åt syrran till Carro!!
Träning även, men vi får se om jag mår bättre.. har nämligen min tjejbesök :P 

5 dagar till Indien!!! Fredag morgonen är det bye bye Sweden!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0