War is never pretty.

I DID NOT SURRENDERD. but i did call :/




Jag.Orkar.Inte.Längre.

ska livet alltid vara så här bitchigt??
Inte nog med att man drunknar med all pluggandet
Måste man även problimatisera ekonomin och tiden
USCH. JAG HATAR DET!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har ett problem.. Nja en av många i alla fall.
Jag är FÖÖR svartsjuk på ALLT om pojkvännen
Jag kan inte ens tillåta mig själv att låta honom träffa de där horiga  tjejkompisarna som han hade.
Liksom vad fan är det med mig? Eller är det normalt?
Jag menar att jag inte vill strypa honom
Men ändå, det är ju absurd att låta honom träffa tjejkompisar
som ringer 3 på natten, varav en är dryg mot mig och en kåt på honom..
Eller har jag fel??
Vad fan..
Han fattar ju inte självklart att han kommer såra mig om han gör det
Och om han sårar mig kommer inte jag bara kunna släppa allt det hära
USCH USCH USCH
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Jag är en sådan person som inte kan släppa taget
Och om han nu sårar mig trots det inte var meningen
Så känner jag mig själv bra nog att inse det redan nu
JAG KOMMER SÅRA HONOM MER

:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0