WELL

I'm BACK

Glömde skriva bara.. men nu e jag tillbaka i alla fall.
Down side: JAG ÄR SJUK!
När jag anlände var min kära pojkvän redo för att sova hemma hos mig =)
Så söööötttt att han väntade såå sent!!!
Jag ville bara krama skiiten ur min älskling :) JAG SAKNADE honom sååå mycket..
Sedan var det tidigt skoldag, och YES det var dags för mig att utföra talet.
Det var det sista jag behövde innan jag fick slutbetyg i Svenska C ämnet..
JAG FICK MVG PÅ TALET, och MVG som slutbetyg!! Skit glad :D
Vi passade även att mobba JOHAN, svenska läraren då vi upptäckte en bild på honom på sthlmfinest sida..
hihihihi, man såg att han skämdes lite.. Men det gjorde väl inte så mkt antar jag.. fan alla har ju fyllobilder nånstans uppe på nätet liksom..
Slutet på svenskan firade vi med att gå ut på lil-lördagen..
Det var ingen bra idé för mig efterom jag var sjuk.. eller håller på bli..
Jag, jakob, jessica och självklart Therese var hemma hos Therese för att föra,
det blev ringen-öllek, och jag var borta efter 30 min!!
Camilla var tvungen att jobba så vi mötte upp henne kl 24.00 Skanstull
Vi letade efter någon krog bara men vi bestämde oss till sist att sitta på imperiet trots att det skulle stänga efter 10 min.
Det var skojigt, men jag var sjuk som vanligt..
Dröjde itne länge till innan jag ville hem, och Camilla var inte på humöret heller. Inte så kul när alla e pakade o man e själv nykter liksom..
Vi fyra som var kvar åt kebab, diskuterade sex och snoppar, jessica blir upphämtad och vi får skjuts hem..
Allt var bra =) eller jaa... idag pga. av bakishet, sjukdomen och allt det där kom jag och jakob 2 timmar efter vi skulle möta Camilla och Klara.. Vi fick ingenting gjort.. Och jag tror att hela instalation saken är kkkööööörrrdd!!!
Jag orkar inte.. Jag ger upp!!!


Vi var på dansen idag, fick våra tröjor och fick veta att det var Dj Quality som kanske anställer några av oss till en video.. It's upp to Marcela ;) Jag strävar itne direkt efter platsen.. Vet inte varför.. kanske för att jag vet redan att jag kommer att bli besviken??? Ajja.. nu bitchar Jakob om att få sitta vid datorn..


It's bye for now!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0